söndag, februari 12, 2012

Ett perfekt slut på veckan

En liten pulkatur i solskenet efter frukost och kräk, det är en bra start på dagen må ni tro. Några pudriga centimeter trillade från himlen under kvällen och natten, så bästa backen var inte brukbar för Astrids slöa pulka, men vi gick en sväng i skogen istället. Välkommen tillbaka underbara sol, vi har saknat dig!

På ett tag ska jag bege mig till jobbet, och när jag slutat beger vi oss direkt till Luleå för att äta middag och hänga med Anna, Steffo, Ed och lilla ♥ i Annas mage.

Ljuva tider hörni!



10 kommentarer:

  1. Sandra11:28

    Underbara bilder! Ha en fortsatt härlig dag. Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt start, ja kräket kan vi väl hoppa över men ändå ;-)

    Också varit på pulkatur, så skönt även om en annan är lite urlakad i någon influensa. Låg hela dagen igår men VÄGRAR ligga mer så tvingade ut mig.

    Verkar bli fler knoddar i er omgivning - mys pys!!

    SvaraRadera
  3. Ja det är så kul att det bara är en vecka mellan tjejerna. Synd bara att vi bor så himla långt ifrån varandra. Hade varit kul med lite nya vänner =)

    SvaraRadera
  4. Ja den här årstiden (vårvintern) är ju bara bäst här uppe!
    Jag har också njutit till 110% av vädret idag!

    SvaraRadera
  5. Vi har också varit på pulkatur i det härliga vädret.

    SvaraRadera
  6. Sv
    Vi köpte pulkan idag. Upptäckte också att det samlades mycket snö bakom ryggstödet…

    SvaraRadera
  7. Härligt! Jag hoppas vi kan få till en pulkatur imorrn. Idag har vi bara varit inne och kalasat trots finfint väder.

    SvaraRadera
  8. Sandra: Det har verkligen varit en vacker och bra dag! Kram

    SvaraRadera
  9. Sv: Haha då ingår även jag i den gruppen! Men absolut ska ni testa detta, är supersmarrigt :D

    SvaraRadera