måndag, februari 06, 2012

Snart är tomma ramen ett minne blott

Igår beställde jag en nytt tryck från Isa Form, ett planerat köp sedan länge. Köpte två ramar och hängde upp i köket när jag beställde förra trycket som redan hänger där, men den ena ramen har varit tom sedan dess.

Vi har fått cirka en miljon kommentarer om den tomma ramen, så det har varit ganska retsamt roligt att ha den just tom. Men nu kunde jag inte hålla mig längre, ni får se vilket tryck det blev när det sitter på väggen.


3 kommentarer:

  1. Härligt med en ny tavla! Det finns så mycket fint av Isa!

    Jag tänkte på den tomma fotoramen första gången jag var till er, men jag som är så "fin" i kanten sa ingenting ;-)

    SvaraRadera
  2. Ska bli spännande att se vad du valde =)

    Hoppas allt är bra!
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Ooo inredningsinspiration igen! Tack för tipset. Nu har jag kollat igenom alla isa forms trycksaker och kan bara inte bestämma vilka av alla fina saker man ska beställa. Tycker den med alla fötter i sängen vore fin till sovrummet och det fanns ju massa fina till både kök och barnrum. älskar inredning och det är så kul att få lite nya idéer!

    SvaraRadera