söndag, februari 05, 2012

Villervallas fina vår

Jag älskar, älskar, älskar Villervallas vårkollektion! När jag och syster Jess var på stan då de var här så dregglade jag pölar efter alla typer av plagg i det fina pastellrutiga och randiga mönstret.

Tänkte att Astrid skulle få något av plaggen framöver, men nu när den lilla pricken i magen flyttat in så drog jag fram ett äss ur rockärmen, och köpte EN FILT! Jag är något av en filtmissbrukare, har fått filtförbud av Darlingen, och vi har x antal stycken här hemma redan, men det är väl klart att den lilla ska få en alldeles egen filt?

12 kommentarer:

  1. Anonym16:36

    Ja, filten! Längtar mycket tills vi får börja använda vår!
    /Jessica

    SvaraRadera
  2. Villervalla har mycket fint! Jag är frälst :-)

    Fler som har filt-mani...! HAHAHA! Helt hopplös!

    SvaraRadera
  3. det är väl alldeles självklart att den lilla i magen ska ha en filt! :) själv har jag inga småsyskon på g men fick reda på så roliga nyheter som att min syster ska ha en till liten, så jag får allafall bli moster igen i september! :)

    SvaraRadera
  4. Vet du, skulle jag inte lägga band på mig så skulle jag lätt kunna köpa tusen olika filtar till Jr! Jag ääälskar filtar! :D

    SvaraRadera
  5. Jättefin filt. Jag är också en filtoman. Man kan inte ha för många.

    SvaraRadera
  6. Men ååå vad fin! Önskar jag hade en anledning att köpa filtar;)

    SvaraRadera
  7. Jag bara älskar kollektionen! Elensia fick heldressen i randigt, helt underbar!

    SV: Ja, verkligen! Är så himla nöjd själv... Ni vill vi bara ha mildare väder så vi kan ut och testa!

    SvaraRadera
  8. Jag är också en filtoman.. den där var fin!

    SvaraRadera
  9. Du har fått en "Your blog makes us smile"-award.

    SvaraRadera
  10. Du får inte visa så här fina grejer, blir ju så sugen på att åka in till stan och shoppa ;-) har doffi fått in nå mycket vårnyheter från Villervalla?
    Klart att bebisen måste få en egen filt, men den här får du inte tappa i snön ;-)

    SvaraRadera
  11. Jess: Våra ungar kommer matcha såå snyggt! ♥

    SvaraRadera