tisdag, februari 14, 2012

My heart was freaking out when I held ya


17 kommentarer:

  1. Herregud vad hon är lik sin pappa! Sigge är också galet lik sin pappa, så då tippar jag att den lilla i din mage är lika lik dig som Majsan blev lika mig!

    SvaraRadera
  2. Ni är så fiiiina! ♥

    SvaraRadera
  3. Nog finns det väl möjlighet för ett par tofsar hos lilltjejen =)

    SvaraRadera
  4. Lisa20:14

    Åh, mina finisar! Jag saknar er lite extra mycket en sån här dag! <3 Massa kramar!

    SvaraRadera
  5. Anna J20:42

    Men hur söta är ni då <3

    Edvin är mycket fascinerad av blommorna han fick av Astrid :) Flera gånger om dan ska han kolla på dom och säga erta (hjärta) och stis (som jag nu räknat ut är Astrid) Jäkla sötungar =)

    SvaraRadera
  6. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad ni är fina!

    SvaraRadera
  7. Vilken fin bild på er!!!

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig bild på er två!

    Man har svårt att tro hur man ska kunna älska barn nr två lika mycket, man älskar ju ettan så mycket att man inte tror man kan älska mer. Men en vän till mig sa att hjärtat växer när man får fler barn. Visst är det fint! Tänk så fantastiskt det är ordnat

    SvaraRadera
  9. Så mysigt! Jättehärlig bild!!

    SvaraRadera
  10. Lisa: Snart är du här! <3

    Anna J: Åh, våra fina små! Tänk, snart är de tre små raringar, och om inte allt för länge fyra :) Då kan vi nog glömma våra lugna tekoppar.. ;)

    SvaraRadera
  11. Åh vilken underbart fin bild på er!

    SvaraRadera
  12. Vilken fin bild!!

    SvaraRadera