torsdag, februari 02, 2012

Tick tack

27 svinkalla minusgrader ute. När jag kom in genom dörren så var jag varm om fötterna, men stelfrusen om låren. Tydligen är inte trikåleggings det ultimata plagget för att hålla värmen, men hallå, ha inte för höga förväntningar på mig. Jag är 24, inte 42.

Nog om vädret! Tusen tack fina, underbara ni för alla kommentarer här på bloggen och på facebook, jag blir så glad över all välvilja som finns omkring oss. Darlingen läser allt lika flitigt som jag, och hälsar tack han också. Ska svara på alla era kommentarer, men det var ju det där att ha tid och ork innan jag slockar i soffan pinsamt tidigt. Jag hade på något sätt lyckats glömma (förtränga) The Ultimate Trötthet, men den kom som ett brev på posten.

Flera av er har frågat när det är beräknat att vi blir fyra i familjen, och det verkar bli kring den 25 september. Precis i lagom tid för att sabotera älgjakten! HAHA!

9 kommentarer:

  1. Okej, planen fixar vi på måndag ;-)

    Jo det är verkligen kallt idag, man går inte ut i onödan.

    Det spelar ingen roll om man är 24 eller 30, jag glömmer också långkalsongerna då jag går ut ;-)

    SvaraRadera
  2. Ja, tröttheten blev betydligt mer påtaglig här när man inte kan vila när man vill...

    Sv:
    Kommer Astrid hinna börja på förskolan innan syskonet kommer?

    SvaraRadera
  3. tack för tipset om handkräm! har provet 711 olika sorter o det är alltid nåt som stör mig :-/

    Lycka till med nya lilla livet i magen!! :-)

    SvaraRadera
  4. Ja den där tröttheten var ett kapitel för sig! Så himla spännande det ska bli att följa din graviditet, tyvärr är det inga syskon på g här än men det dröjer förhoppningsvis inte så länge =)

    Kolla gärna in min nya sida: www.designbyaberg.se

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. Haha nej det är väl ingen bra present då, men ett armband kanske ;)

    Jag kommer ha blogg på den nya sidan också, adressen till bloggen är blogg.designbyaberg.se

    Kram kram

    SvaraRadera
  6. Det blir 1 år & 7 månader ungefär mellan våra :-) Vi trodde aldrig det skulle lyckas på första behandlingen men vi är så lyckliga för att det gjorde det!

    SvaraRadera
  7. Åh septemberbarn. Som B! Så himla spännande det här är. Blir så till mig fast jag inte känner dig! :)

    SvaraRadera
  8. Sv: Men typ, bäst-före-datum är 24 augusti så det blir ju ganska precis en månads skillnad! :P Wihoo!

    SvaraRadera
  9. STORT Grattis! Önskar er all lycka! Jag tycker att du håller ihop en dag till, till 26/9, så blir det samma dag som Ronja! Grattis än en gång!

    SvaraRadera