måndag, februari 06, 2012

Lite länkkärlek

Jag har fått en award från Tea, som jag följts åt bloggledes med sen den tiden då vi båda två gick och längtade efter en rund mage. Nu har vi varsitt litet yrväder hemma, och ett lillasyskon i våra magar! Helt fantastiskt att vi ska gå igenom det här tillsammans en gång till.


Jag skickar vidare till

Yourmamabear
"Föräldraskap och feminism. Med fördel i kombination.", ni hör ju bara där att det kan bli hur bra som helst. Jag håller på att läsa tillbaka i hennes arkiv och är fast, så mycket klokskap och humor att hälften vore nog!

Familjedrömmar
Småbarnsliv, nybyggt hus och en härlig inställning till livet. Vad mer behövs till en strålande mammablogg?

Elvis å jag
Anna och Elvis lever loppan, och i Annas mage lever en liten buse loppan också! Skicka lite preggopepp innan hon förgås av kräkandet, stackaren. OCH, de har oinbjudna osynliga "gäster" hemma hos sig. Spännande så det föreslår!

3 kommentarer:

  1. Tusen tack! Det värmer i hjärtat ska du veta. :-)

    Nu måste jag fundera ett tag...

    SvaraRadera
  2. Tack för lite lästips. Eller otack kanske jag ska säga, för hur ska jag hinna med att följa fler bloggar?!

    SvaraRadera
  3. Tack snälla söta du!

    SvaraRadera