torsdag, november 28, 2013

Bara så ni vet

Igår lyckades jag med, vad jag anser vara, den perfekta smörkolan med havssalt. Imorgon ska jag göra en laddning till och hoppas att jag har lika stor framgång!

Botaniserar bland spellistorna med julmusik på Spotify, tror att jag är vinnaren på spåret. I'll let you know.

Och på tal om på spåret, imorgon är det dags att åka ut på tur med Kristian Luuk och Fredrik Lindström igen. Det glädjer mig, och extra mycket att jag ska göra det i sällskap av min fina sambo över en god middag.

Nu ska jag sova ostört tills väckarklockan ringer. Snacka vardagslyx!

4 kommentarer:

  1. Och ps. Jag är redan nu nyfiken på om du använder glykos i. Såg i en av matbutikernas tidningar (minns inte vilken nu) att de hade ett recept frånpärlans nu men då var det med glykos i och det har jag aldrig testat.

    SvaraRadera
  2. Anonym21:13

    Recept?!:)

    SvaraRadera
  3. Men men men.. Recept till oss andra som också vill göra perfekt kola :)

    SvaraRadera