torsdag, november 14, 2013

Hemma igen!

Nu är jag hemma efter två inspirerande och riktigt roliga dagar i Göteborg. Känner mig än mer peppad inför jobb och positiv i allmänhet efter att ha träffat KappAhls Sverigechef Anna-Karin. Snacka om energiknippe med fantastisk inställning!

Vi avslutade klockan 15 igår, och vårat flyg gick inte förrän 19:15, så vi hann med en sväng in till stan innan vi åkte ut till Landvetter. Nöjde oss med Nordstan, och jag spenderade 95% av tiden på Åhléns. Hittade 1000 saker som gärna skulle fått följa med hem, men det blev presenter till familjen och en stektermometer till mig själv.

Idag hade vi lösa planer på att åka på liten&stor, men när jag inte träffat mina kära små på två dagar och hade en ledig dag innan jag imorgon jobbar den första av fem dagar så kändes det mer lockande att såsa på hemma och bygga pussel, leka i snön och baka kladdkaka.

Nu på kvällskvisten fick vi besök av familjen Isaksson/Selström, och det var full rulle kan jag lova! Nu börjar även Elsa och Liam ha utbyte av varandra, och det är så himla kul, men den förstnämnda var dock mest intresserad av sin mamma ikväll. Astrid var väldigt nöjd över att få sin tilltänkte make Lucas på besök (nu vill hon inte längre gifta sig med sin mamma), och hade förberett sig med att rita en tjusig teckning prydd med ett stort L.


I Nordstan var det pyntat minsann!

1 kommentar:

  1. Anonym06:03

    Ibland hittar man ju massa saker man vill ha och andra gånger ingenting.

    Tycker ni gjorde rätt i att vara hemma och mysa hela familjen.

    www.mammatea.se

    SvaraRadera