onsdag, november 06, 2013

Koka kola

Jag håller på att utarbeta det perfekta receptet på kola nu inför jul. Inte helt otippat så blev premiärsmaken gräddkola med havssalt! Smaken blev bra, men konsistensen något hård. Bara att äta upp och prova igen, tur att jag har många godislovers runt omkring mig som kan hjälpa till. Annars lär jag väl hamna i sockerkoma innan vi ens nått december!

När jag lyckats med den perfekta kolan så får ni recept, så räkna med att ni kan koka Hannas hemliga kola till jul typ år 2025.


4 kommentarer:

  1. Anonym07:01

    Så gott med kola!

    www.mammatea.se

    SvaraRadera
  2. men ooh, så spännande!!

    SvaraRadera
  3. Åh jag vill ha receptet på bästa koman sen. Perfekt med någon som provar ut den innan. :-)

    SvaraRadera
  4. Säg till om du behöver nån som smakar av dina kolar, jag anmäler mig härmed till första smakare :-)

    SvaraRadera