söndag, november 03, 2013

Hämta hem de små skatterna

Nu sitter vi i bilen påväg till Bredsel för att hämta hem de små. Längtar efter deras tunna armar runt min hals! Varenda lampa och tavla sitter på plats, och det är så skönt att vi imorgon är lediga tillsammans alla fyra och bara kan anpassa oss.

Jag känner mig som ett litet barn dagen innan julafton, imorgon får vi se deras reaktion på lägenheten, deras rum och lekplatsen utanför. När vi åker hem ikväll gissar jag att de kommer somna och bli inburna sovandes som vanligt, så då gissar jag att vi inte kommer få höra några kommentarer.

Berättade för Astrid över telefon att hon fått ett eget skrivbord där hon kan sitta och pyssla, "-Finns det saxar där?" var hennes enda kommentar. Snacka om att hon kommer bli överraskad när vi fäller ner luckan på sekretären imorgon och hon får se hur fint det blivit med allt pyssel samlat.

Fotade lägenheten innan vi åkte hemifrån, lägger upp bilderna ikväll så ni får se!

2 kommentarer:

  1. Oj så effektiva ni har varit alltså! *impad* Ser fram emot bilderna av läggan! :D

    SvaraRadera
  2. Anonym20:10

    Spännande att se vad de små säger! Imponerad av er som fått ordning så fort.

    www.mammatea.se

    SvaraRadera