tisdag, juli 12, 2011

Igår var en härlig sommardag

Igår kom Sandra och pojkarna till oss kring klockan 11, och vid 23 åkte Sandra&Anton hem efter fikakväll, man kan säga att vi hade en fullt upptagen och superhärlig dag. Inte mycket tid över till datorn såna sköna dagar!

Vi åt först lunch hemma hos oss innan vi begav oss mot Näset för sol och bad. Dit kom även Samme, Marie, Isa och Terese, mycket trevligt! Småbarnshäng när det är som bäst :) Efter badet styrde mamma Hedman och pojkarna Pettersson kosan hemåt, och familjen Lindström/Nilsson med tillhörande moster hängde med hem till Sävast för grillat och kladdkaka.











Mys med Masse, fika och surr med Sandra och Anton avslutade som sagt kvällen, och vi kunde sitta ute ett tag iallafall innan det blev lite väl kyligt. Asse behövder då inte frysa om fötterna i fortsättningen, hon fick mysiga och tjusiga girafftofflor med superfäste, perfekt för en racerbebis! Nästa gång vi ses snickrar vi ett vampyr-dödarkit va? ;)

1 kommentar:

  1. Sandra10:24

    Hahaha, ja sådana visade det ju sig att man kan tjäna kosing på och det gillar vi :). Då kan Masse pensionera sig från att gå på förskola och vi kan snickra nya kit och ha hyss för oss hela dagarna lång :). Tack för egen-tids-surret, synd att pappa lyckades ringa mitt i. Nästa gång ska jag stänga av ljudet :). Nu sitter jag på Arlanda och väntar på att klockan ska ticka och tåget komma. 13(!) grader ska det visst vara ute. Jag sitter i kängor, kofta och en sjal dinglandes runt halsen. Känns inte riktigt rätt en dag i juli. Hoppas vi hinner ses dag-tid när jag kommer upp under Luleåkalaset(har inte bokat flyg/tåg/buss-biljetter ännu), men jag SKA. Förresten så har jag fått mail från paypal att jag ska få pengarna tillbaka, skönt. Men jag tror det först när jag ser dom på kontot, vilket kunde ta någon arbetsdag. Tack för att ni finns! Kram

    SvaraRadera