onsdag, juli 20, 2011

På flygplatsen

Är och hämtar syster Jess och John på flygplatsen! Vet inte sist jag var utanför dörren såhär tidigt, nästan pinsamt länge sedan skulle jag gissa.

Insåg imorse att mitt roliga skämt med att spruta vatten på rutorna med vattenslangen inte var så roligt egentligen. Det ser ut som att en hund dregglat så det runnit, inte vackert. Men Astrid skrattade iallafall! Och jag tänker inte åtgärda det förrän besöket åkt vidare, här ska det bara umgås och mysas!
Published with Blogger-droid v1.7.3

2 kommentarer:

  1. Så mysigt att din syster kommer och hälsar på. Jag kan tänka mig att det bara blir en massa mys!

    SvaraRadera
  2. Vattenslangen kanske inte var så smart... ;)

    Hur har du gjort för att få stycken i din beskrivning om dig och bloggen? Mitt blir bara i ett stycke. Jag blir galen!

    SvaraRadera