lördag, juli 02, 2011

Kan ni gissa vad jag ska göra ikväll?

Published with Blogger-droid v1.7.2

5 kommentarer:

  1. Blev det kanske ett badkar så nu ska ni montera det?

    SvaraRadera
  2. Lina15:18

    Snygg servitris!?

    SvaraRadera
  3. Sandra15:22

    Men nu ska du minsann servera någonstans. Du tänker väl inte byta inriktning på yrket? ;) Kram

    SvaraRadera
  4. Cicci23:19

    Servera kanske? =)

    SvaraRadera
  5. Något himla skoj hoppas jag att du får göra ikväll! :-) Grattis till den snygga badrumsrenoveringen förresten. Har kollat bakåt lite och gillar det jag ser. Hoppas att ni hittar ett mysigt badkar också. Själv drömmer jag om att kunna stuva in ett badkar någonstans i huset någon gång. Under tiden får jag passa på att bada i simhallen i stället.

    SvaraRadera