torsdag, augusti 02, 2012

Besök!

När kroppen inte vill ut på nöjen så får man bjuda hem nöjet till sig själv! Idag har vi haft besök av familjerna Johansson/Haverinen och Selström/Isaksson, de större barnen har lekt, de mindre har varit mysiga och vi vuxna har surrat. Mycket trevligt, särskilt de stunder när regnet höll sig borta så vi kunde vara ute. Tack för idag alla fina ni!

Nu ska vi kolla igenom bebiskläderna i minsta storlekarna, och se om det är något som fattas. Tror att allt som behövs finns faktiskt! Det vi hade i 44cl skickade jag vidare till en släkting som fick en liten kille efter att Astrid gått upp i storlek, men jag tror inte vi köper med oss något så litet till BB. Blir det en minibebis den här gången också så får vi handla smått när vi kommit hem i sådana fall.


Kamera? Vi äter jordgubbar..

2 kommentarer:

  1. Sötnosar!

    Sv: Det blir alltid bättre, ja!

    Jo, det var ganska okay att jobba, en riktigt hjärngympa att komma ihåg allt men sen gick det riktigt bra. Det var skönt att verkligen få längta efter varandra! Det bästa var att komma hem till en överlycklig tjej :]

    Du ska se att det kommer gå bra. Jag kände så innan jag blev sjukskriven med Elenisa. Sen kommer du säkert känna att det känns lite onödigt att vara sjukskriven när man blir bättre av att ta det lugnt. Så kände jag iaf, men det är ju just för att man är sjukskriven man blir bättre!

    SvaraRadera
  2. Skönt med nöje på hembesök! Hoppas att kroppen känns bättre snart.

    Vad roligt att få plocka fram minikläderna igen!

    SvaraRadera