tisdag, augusti 28, 2012

Vecka 37 (36+0) och MVC-besök

Efter dagens besök hos Annika kan vi konstatera att magen är 35 centimeter stor, mitt järnvärde ligger på 118, Åttans hjärta idag slog 130 slag/minut, och att jag nu gått upp 9,5 kilo. Bara fina siffror! Den lilla ligger fortfarande med huvudet neråt (bra där bebis), men är rörlig.

Det ilar som tusen nålar i hela underredet av min kropp då hen trycker ifrån med fötterna under revbenen, och sammandragningarna har börjat göra lite ont. Fantastiskt fint att kroppen börjar göra sig redo, det behövs ordentlig uppladdning inför vad som komma skall.



7 kommentarer:

  1. Vilken fantastisk mage! Härligt med fina siffror också.

    SvaraRadera
  2. Härligt att allt såg bra ut!

    Sv: ja jag (vi) gillar lite lantligt, lite nött, lite nytt, lite allt möjligt :-)

    SvaraRadera
  3. Fina magen! Nu är det nära. Ted längtar tills kusinen kommer!

    SvaraRadera
  4. Anonym21:01

    Vilken fin mage! Kram / Fia F.

    SvaraRadera
  5. Men hallå, hur fort går det här egentligen!? Hinner inte riktigt med dig o magen Hanna! ;-) Du är så fin!! Saknar magen massor, det är tur jag kan följa dig!

    SvaraRadera
  6. Fia F: Tack! :) Kram

    SvaraRadera