lördag, augusti 25, 2012

Gissningslista!

Idag är det prick en månad till Åttans beräknade ankomst. Så kanske det ska gissas när hen ska behaga att komma ut? Kommentera vilket datum och kön ni tror på, så fixar jag ihop en lista och så får den/de som gissat bäst ett litet paket på posten sen!

En ledtråd kan vara att hen alltså är beräknad att komma till världen 25 september enligt både SM och RUL, och att storasystern kom fyra dagar över tiden.

12 september
Kille - Anna

15 september
Kille - Darlingen

17 september
Ufojording

18 september
Kille - Av längtan

19 september
Kille - Anna (pobr..)

20 september
Kille - Filippa
Tjej - Marlene

21 september
Kille - Maria
Tjej - Evelina

23 september
Kille - Marie
Kille (3225g 50cm) - Sara
Kille - Amanda

24 september
Kille - Daniela
Kille - Sofia S

25 september
Kille - Moster Linda och Daniel

26 september
Tjej - Viktoria
Tjej - Hanna
Tjej - Jenny

27 september
Tjej - Moster Jessica
Kille - mammaTea

28 september
Tjej - Jenny

29 september
Jag
Kille - Sara
Kille - Farfar Stig

30 september
Kille (19:48, 3100g 51cm) - KarroBarro

5 oktober
Kille - Anna

22 kommentarer:

  1. 27 september och en liten tjej! /Jessica

    SvaraRadera
  2. Då gissar jag på 26 september (min egen födelsedag) och så tror jag det blir en liten tös!

    SvaraRadera
  3. Jag gissar på 27 september och att det är en kille.

    SvaraRadera
  4. Jag måste gissa på 5 okt (trots att det är låångt över) eftersom det är min födelsedag. Tror nog på pojke ändå. :)

    SvaraRadera
  5. Jag måste ju också gissa ;) 24 september, kille :)

    SvaraRadera
  6. Sofia S11:31

    Tror det blir en kille den 24:e. Lycka till!

    SvaraRadera
  7. 21 september. Tjej!

    SvaraRadera
  8. Anonym12:05

    Pojke 30 sep kl.19.48, väger 3100g och 51 lång mvh KarroBarro

    SvaraRadera
  9. Den 29:e september kommer han!

    SvaraRadera
  10. Jag gissar på att det kommer en liten kille den 23 september.

    SvaraRadera
  11. 20/9, kille! Har inget belägg för det men jag ville ju va med:)

    SvaraRadera
  12. Linda & Daniel17:40

    Gissar på en kille som kommer den 25 september. /Linda och Daniel

    SvaraRadera
  13. Jag gissar på 28 sept och en tjej!

    SvaraRadera
  14. 18 september, kille!

    SvaraRadera
  15. Marlene23:25

    20/9 tjej:)

    SvaraRadera
  16. Det är så kul med gissningslistor! :)
    Jag gissar att det blir en pojke som väger 3225 gram och är 50 cm lång. Han kommer att titta ut den 23 september. :)

    SvaraRadera
  17. Anonym11:21

    Det blir en kille och han kommer på min födelsedag den 23:e september! kramar från Norrköping. / kusin Amanda

    SvaraRadera
  18. Anna (pobr..)08:25

    Påg; 19 sept :)

    (har fb-paus så du vet)

    Puss vackra

    SvaraRadera