fredag, augusti 31, 2012

Fredagen är redan här!

Den här veckan har verkligen varit full med roligheter. Jag har träffat fina vänner, Astrid har haft lekkompisar på besök, och jag har varit på stan och sett annat än hemmets fyra väggar. Lämningarna på förskolan har gått så bra, och det känns så skönt. Tiden har bara rusat iväg, redan är det fredag och helgen är verkligen nära.

Ifjol när jag fyllde år så fick jag ett presentkort på en sminklektion hos Make Up Store, efter vilken jag får välja produkter till samma värde som kursen. Det började bli lite småstressigt att hinna med, då presentkortet är giltigt t.o.m 9/9, men jag fick en tid idag och passar på när Astrid är på förskolan. Känner mig inte så värst taggad, men det känns ju bara dumt att inte utnyttja det och låta det gå till spillo. Det blir inte så mycket sminkande här hemma om dagarna, så egentligen kanske den där inspirationen skulle behövas bättre efter föräldraledigheten, men det blir fint att få lite nya produkter till badrumsskåpet.

Ha en fin fredag allihopa!


8 kommentarer:

  1. Therese09:19

    Fasiken vad du är vacker Hanna!

    SvaraRadera
  2. Knepigt med såna där presentkort som inte har så lång giltighetstid (ja, jag räknar ett år som hyfsat kort). Minns att vi skulle boka in en hotellnatt och försöka hinna med det innan E föddes, till slut gav vi bort den till makens bror. Vilket i och för sig jämnade ut sig för de hade samma sak en annan gång och då var det vi som fick en natt på hotell. :-)

    SvaraRadera
  3. Finisar <3

    Hoppas att du blir nöjd med sminkningen idag, hoppas på att få se nån bild sen!

    SvaraRadera
  4. Ja veckan har gått ruggigt snabbt! Hoppas det blir kul på "sminkkursen" och att du hittar nåt bra du vill ha.

    SvaraRadera
  5. Anonym10:31

    Fina ni är Hoppas allt är bra och ta det nu lugnt.Vi saknar er men nog mest astrid.Kram mormor.

    SvaraRadera
  6. Therese: Men tack gulle :)

    Mormor: Men MAMMA, det är ju mig du ska sakna mest :) Vi saknar er med, förhoppningsvis dröjer det inte så länge tills vi ses :) KRAM

    SvaraRadera
  7. Hihi ja det är nog som du säger ;) Denna graviditeten har gått sjukt fort redan ;) Men blir kanske så när man har barn innan :)

    Så fin bild på er!! Ha en härlig lördag!

    SvaraRadera