måndag, augusti 27, 2012

Dagens besök på stan

Jag hade med mig en liten lista på ärenden som skulle göras, och saker som skulle handlas. Lyckades bocka av allt utom 1 punkt! Med mig hem fick jag detta:


Kan erkänna att allt inte stod med på listan..


Tröja och leggings till mig, två tröjor till Astrid och två mössor till densamma.


Boken Mina första tama djur-Fia Eliasson till Astrid, tippex, BB-cream från Bodyshop, svart presentsnöre, kräftservetter, bakplåtspapper, anteckningsblock och lego som Astrid ska få i storasysterpresent när Åttan kommer.

3 kommentarer:

  1. Så mycket fint. Signe fick sitt första duplo idag och gillade det verkligen.

    SvaraRadera
  2. Du hittade mycket fint! kanske skulle köpa duplo till Cornelia, fanns det mycket olika på barnens hus?

    SvaraRadera
  3. Mkt fin shopping! Jag är också shoppingsugen :)

    SvaraRadera