söndag, december 19, 2010

Älskade Astrid

Jag tror att alla föräldrar tycker att deras barn är det finaste i hela världen, och jag är inget undantag. Hon är helt fantastiskt underbart söt min dotter! Varje litet leende (som antagligen beror på knip i magen och inte glädje), de sekunder man får ögonkontakt, hennes små fingrar och tår, vareviga illaluktande prutt, allt är fantastiskt och underbart. Jag skulle vilja tapetsera alla busskurer jag hittar med bilder på våran lilla tjej och klättra upp i eiffeltornet för att skrika ut min glädje över att hon är här hos oss.

Pappan växer två centimeter varje gång han får höra att hon är så lik honom, så snart måste vi höja taket. Det lyser i ögonen på honom varje gång han ser henne och det är omöjligt att inte se hur stolt han är över att hon finns, hon är här och hon är hans.

Lilla hjärtat, så vi älskar dig. 'Til the day we die.

1 kommentar: