torsdag, december 16, 2010

Hallå julstämningen?

För en vecka sedan hade jag en enorm julstämning i kroppen, men nu vette katten vart den tagit vägen. Vi myser på med julgran, skumtomtar och julmusik, men ändå
så är det enbart Astrid, Astrid, Astrid som snurrar runt i huvudet. Inte så konstigt kanske, men jag hoppas att jag hinner bli lite julsugen den kommande veckan. Den bästa tiden på året utan tvekan!

Är ni klara med alla julklappsinköp och allt annat stök som ska vara klart innan jul? Jag är färdig med alla klappar, och är nöjd med resterande fix. Kanske blir det lite kompletterande bak, men inget storslaget. Har ni förresten något godis/fika som är obligatoriskt för er när ni firar jul?

6 kommentarer:

  1. Hallå där, här är en till utan julstämnning. Fast å andra sidan så brukar jag aldrig ha det så kanske inte så förvånande. Är inte klar med julstöket, hade tänkt bli det idag men skjuter upp det ett tag till. Det som man verkligen måste ha på julafton är tacos! Ja vet, är lite underligt men jag och syrran tycker inte om julmat så vi har haft jultacos i över 10 års tid. Missar det i år eftersom jag ska fira med älsklingens familj, blir tacos på juldagen istället.

    Kram till dig och ursöta Astrid!

    SvaraRadera
  2. jag har inte alls haft någon julstämning förrän i måndags, då det var lucia. så nu känner jag mig lite smått stressad över allt som ska hinnas med! julklapparna tänkte jag fixa nu i dagarna, plus att vi har födelsedagar i familjen 20:e, 22:a och 25:e : ).

    ja, mina favoriter är biskvier. och bregottkakor! bakar du egna som är glutenfria?

    SvaraRadera
  3. Jag har EN klapp färdig..
    Men fika har jag fixat! Både biskvier, knäck å fudge! :)

    SvaraRadera
  4. Anonym19:24

    kokoskakor! Och även vi är typ klara med julfix, skönt. Krama pappis från mig imorn, saknar er alla så mycket!
    /Jessica

    SvaraRadera
  5. Jess: Kokoskakor är ju lite tråkiga! :D Ska ge pappa en stor kram från dig :)

    SvaraRadera
  6. Anonym16:39

    Mäh! Kokoskakor är de bästa kakorna!
    /J

    SvaraRadera