tisdag, december 07, 2010

Min tisdag

Inte behöver jag då känna mig ensam när jag går i väntans tider, idag kom Elina på besök! Vi surplade i oss en flaska glögg och skrattade i några timmar, mycket trevligt. Efter min rätt så lugna dag som mest bestått av telefonsamtal så blev det desto mer fart när Darlingen kom hem, efter snabb middag så begav vi oss till hans jobb för att fixa lite med mitt senaste julpyssel, sedan åkte vi förbi bibblan för att tömma hyllorna och handlade till sist litegrann på Coop.

Efter hemkomst gjorde jag kanelgraneola, kokade en dubbel sats knäck (vi tycks ha en knäckråtta här hemma) och nu står en panna risgrynsgröt på spisen. Bara massa smaskens, det finns en risk att det är nu jag lägger på mig alla dom där kilona som inte kommit än!

Före min makeover:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar