lördag, december 25, 2010

Juldagslugnet

Igår blev vi överrösta med julklappar, och särskilt Astrid. Hon har fått massor av fina kläder och saker, ska visa lite när vi kommit hem. Tack alla vänner, mina syskon och Darlingfamiljen, hon har lite svårt att tacka själv så jag gör det åt henne.

Idag sov vi länge och myste med lillan innan vi begav oss ut på våran promenad. Efter det har herrarna roat sig med att spela golf på Wii:et, farmorn har lagat mat och jag har duschat. Ruskigt skönt vill jag lova, och jag längtar massor efter att få ta ett varmt bad. Det får dock vänta tills jag läkt ihop inombords.

En slapp skön dag, precis som juldagen ska vara. Imorgon väntar släktmiddag och hemfärd, kanske hinner vi träffa Jess&John också. Hoppas hoppas hoppas!

1 kommentar:

  1. Sandra20:38

    Hej hopp! Tänkte höra om ni fortfarande har tid för oss en sväng på torsdag? :) Kram kram

    SvaraRadera