onsdag, maj 25, 2011

Dagarna de går

Igår hade vi en skön dag som startades med lunch, surr och lite bus med Anna och Alice. Mycket trevligt! Det blev en rätt lång promenad hem och förbi Ica, korv stroganoff till middag och mys med den lilla hela kvällen lång.

Idag åkte vi till vackra Vidsel för häng med mamas och bebisar. Sandra bakade god päronpaj, det surrades en hel del, vi konstaterade att Astrid nu är lättast i gänget igen efter att Isa kommit ikapp, Fillan dansade till tonerna av ledmotivet till Tarzan, Hugo sprang omkring som en virvelvind och Melvin var go och glad som vanligt. Sköna ungar (och mammor)!

Efter att vi kommit hem till Sävast blev det middag och iväg till Luleå för att inhandla en gåstol och massor av mat att fylla kylen med. Jag säger som Sandra "-Då jag har kylen full känner jag mig rik!".

Nu är det dax att krypa ner mellan lakanen igen, redan? Jag tycker vi nyss klev upp!

1 kommentar:

  1. Såg i inlägget innan att Astrid går med gåstolen nu, backar hon också bara eller har hon förståt hur man går framåt?
    Cornelia kan nämligen bara backa, om vi har tur så kan hon gå i sidled också ;-)

    SvaraRadera