tisdag, maj 03, 2011

Tisdagen

Idag har jag varit pigg efter en helt okej natt (tre matningar), och fått lite gjort här hemma. Tvättat och hängt en maskin, bakat limpor, kokat flaskor&nappar, surrat med syster Jenny, städat kylskåpet, powernapat med Astrid på soffan och rullat vagn med Karin och Jenny. Ska fixa middag, vika tvätten från torkskåpet och tvätta en till maskin innan jag anser mig vara färdig för idag, kanske börja plocka fram lite kläder som ska packas ner också.

Shit, i övermorgon åker vi! Visserligen bokade vi ju nyss, men jag har inte alls hängt med i nedräkningen. Pass, pengar, flipflops och en necessär med apoteksprylar till Astrid är det enda jag plockat fram hittills, och lite mer behöver vi ju.

Bikini, badbyxor och nån klänning, esn är vi fit for fight. Poolen och solen, snart är vi där!

3 kommentarer:

  1. Åh, vad roligt att ni snart få lämna Sverige för sol och bad. Själv har jag precis också bokat in en semesterresa, hihi. Heja övermorgonen! Hoppas att ni får en toppenskön vecka!!

    SvaraRadera
  2. Haha, hela jag är som en bulle med andra ord :p

    SvaraRadera
  3. Shit vad du är effektiv :P

    SvaraRadera