tisdag, mars 04, 2014

Ett knep till att hinna träffa vänner

Idag väntar en lång arbetsdag, 8-18:10, det känns väldigt bra med tanke på hur många små projekt jag startade upp igår. Halvvägs till hemgång väntar lunch med min Fru, en väldigt bra avbrott som mer största sannolikhet kommer göra att dagens känns ungefär en kvart lång.

Där har ni förresten ett av mina knep till att hinna med att träffa vänner. Lunch ska jag ju äta, lika bra att göra det i sällskap av någon jag vill hinna träffa. Middag äter vi varje dag, lika bra att bjuda hem några vänner att äta med oss, då hinner vi ses, surra/leka och blir mätta. Alltså, jag blir rent överraskad över hur klok jag är ibland!

Nu ska jag återgå till min frukost (chiapudding med vanilj, hallon och mango), och surra med min blondrufsiga äldsta avkomma som precis kom och gjorde mig sällskap till bords. Ha en bra tisdag allihopa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar