söndag, oktober 09, 2011

Fin dag trots skallebank

Fy tusan. Har haft ont i huvudet sen jag vaknade imorse, och det vägrar att ge sig. Att jag ska ha blivit bakis på ett glas välkomstdrink och en cider känns som ett skämt, tror snarare att det är förkylningen som härjar i kroppen som ställer till det. Ta en stundvis blixtrande huvudvärk och lägg till illamående orsakat av hunger, och gissa sen vilket humör jag är på. Darlingen åkte just iväg till Ica för att jaga reda på något ätbart som blir snabbt klart.

Men vi har haft en trevlig dag ändå! Efter hotellfrukost i sällskap av bästa Palina på Hotell Storforsen så promenerade vi "hem" till Bredsel i strålande sol men med kyliga nästippar. Vi städade sedan upp efter gårdagens festligheter på byagården tillsammans med svärisarna, och tänk att städning blir så mycket roligare med lite musik. Efter lite häng och lunch så åkte vi till Sandra&hennes tre grabbar för kaffe, lek, surr och paketöppning för min del! Ska visa er imorgon vad jag fick, tack igen fina ni!

Nästa stopp blev Älvsbyn där vi hälsade på Sally, Kajsa och Daniel, och även där bjöds det på fika och surr. Och lek förstås, ibland kan man fundera vem av de två tremänningarna som är mest fascinerad av den andra. Kan tänka mig att Sally som är 1.5 år äldre lär bli en stor idol då Astrid blir större, och inte mig emot, för gulligare tjej får man leta efter!

Nu ska jag bygga bo under filten tills det är dax att flytta en trappa upp till sängen. Hoppas att Darlingen köper något han kan mata mig med.

3 kommentarer:

  1. Krya på dig <3

    SvaraRadera
  2. Låter ändå som en bra dag. Hoppas du mår bättre i morgon.

    SvaraRadera
  3. Hej hallå och hoppas det är bättre idag! I fredags fick vi den fina vinsten, helt perfekt! Vi så glada vinnare :]

    Kram på er!

    SvaraRadera