torsdag, oktober 13, 2011

Musseldrömmar

Imorse ringde väckarklockan 06:00, och jag klev glad och utvilad upp ur sängen. Darlingen följde mitt exempel efter en liten stund, och berättade då om sin fantastiska dröm.

"-Jag är så trött. Jag har drömt om musslor hela natten."
"-Musslor? Va? Vad har du drömt?"
"-Ja, det var svarta minimusslor som var pyttesmå och svarta.."
"-Vilken överraskning!"
"-..och så var det bananmusslor som var gula och böjda.."
"-HAHAHAHAHHAHAH"
"-..ja men.."
"-HAHHAHAHHAH!"

Skönt att börja dagen med ett ordentligt skratt. Snart kommer Astrids farmor hit, hon ska vara barnvakt idag under tiden jag och Darlingen jobbar. Guld värt!
Published with Blogger-droid v1.7.4

4 kommentarer:

  1. Ha, ha. Drömmar är roliga...

    Sv:
    Jag njuter verkligen av att hon verkar gilla vagnen mer. Är bra att kunna varva både vagn och bärsjal/sele.

    SvaraRadera
  2. Sv:
    Låter lovande att A gillar att borsta tänderna. Miraklet gillar det än så länge men jag tror att det mest är för att det kliar... Måste köpa tandkräm till henne. För visst ska man ha det även till så små?

    SvaraRadera
  3. Haha, drömmar kan vara riktigt roliga ibland. :-)

    SvaraRadera
  4. Anonym19:51

    haha, crillis alltså!
    /BarbaJess

    SvaraRadera