onsdag, oktober 12, 2011

Rosa armbandet

Hade sett att Lindex i år även säljer ett rosa armband och inte bara det traditionella bandet, och var sugen på att kika närmare på det.

Kan säga att det var betydligt rackligare än vad det såg ut att vara på bilderna som cirkulerat i media, spännet var inte blankt utan matt och repigt, färgen var lite dassig och själva bandet lite tunt.

Men, som jag sa till tjejen i kassan, det är ju för en god sak. Och 75 kronor är det faktiskt värt med tanke på vart pengarna går. Det var dock lite stort på mitt pyttehandled, så jag gav det till Darlingen. Han är så gulligullig i sitt rosa armband. Passar perfekt på en hemmaman!
Published with Blogger-droid v1.7.4

4 kommentarer:

  1. Fint armband men hade nog inte passat mig heller, har pyttiga handleder jag också!

    Vi vill gärna ses när ni kommer ner! Hurra!

    SvaraRadera
  2. Vad fint med ett armband åt mannen ;)

    Sv: det är dragkedja runt hela åkpåsen så man kan ta av locket på den.

    SvaraRadera
  3. Jasså det ser ju så hilma fint ut på bilder i media & reklam som du skrev! Men som sagt, man kan köpa det ändå :) Bra gjort! :)

    SvaraRadera
  4. Jag blev också lite besviken på armbandet irl, men jag håller med, känns ändå bra att ha det!

    SvaraRadera