måndag, oktober 31, 2011

En titel jag förtjänar

Vet inte om det är mörkret som gör det, men jag är som en zombie om kvällarna. Vi har möblerat om i vardagsrummet för elementets skull, och ikväll var jag ju tvungen att provligga raklång i soffan för att bara testa hur det kändes.

SNARK sa det, sen är resten historia. Blev väckt av att Darlingen frågade om jag inte skulle följa med upp till sovrummet och sova istället. Jag som hade så mycket påhitt som skulle göras just ikväll, imorgonkväll får jag banne mig förbud mot att vistas i soffan.

/Sveriges roligaste sambo 2011
Published with Blogger-droid v1.7.4

3 kommentarer:

  1. Vad jobbigt att vara så trött på kvällarna, men det går nog över snart ska du se!

    Tack för att du är med i mitt upprop vännen. Stor kram

    SvaraRadera
  2. Men vad skönt att sova! Själv lade jag mig tidigt i sängen, men vände och vred mig i x antal timmar. Varför är det så att när barnet sover bra, då ska jag envisas med att ha svårt att somna?

    SvaraRadera
  3. haha! ja det är inte roligt när man är sådär trött ;-) För andra! ;-)

    SvaraRadera