lördag, oktober 22, 2011

Min kväll

Sitter i soffan med min omelett och lyssnar på In Flames. Här var det livat, tjoho! Snart börjar Fångarna på fortet, hur kan det komma sig att alla program man minns som skitbra från sin barndom/ungdom visar sig vara kassa när de görs om i modern tid? Tror att det blir Drömmen om ett barn på tv3play istället.

Ska spendera kvällen tillsammans med lite chirre och dirre (chips och dip om det inte framgick). Och kanske lite godis. Kanske lite choklad. Hade jag varit slug hade jag gått på systemet innan jag började jobba och köpt mig en liten flarra il Conte (tips tips, ekologiskt smarrigt rödtjut!), men det var jag ju inte. Det får bli Fanta istället. Eller vatten!

Well, klart slut varulvstjut.

PS. Min unge har haft pulkapremiär idag. Jag dör lite inombords för att jag missade det. DS.

5 kommentarer:

  1. Låter som en kanonkväll! Min kväll minus chippa o dippa och plus jordgubbar med vaniljsås. (baginboxen i kylen fick stå orörd). Jag har spanat tv-serier i datorn men blev tipsad om http://svtplay.se/v/2568681/sons_of_perdition så det blir nog den nu. Ingen snö här, men första dagen som varit under nollan. Hoppas det är lite vitt imorgon, så kanske man ser vart man går på kvällspromenaderna. Mr Styrman har ju fortfarande inte tänt nån gatubelysning någonstans. :P

    Sv: Haha.. citatbok. Det tål att tänkas på. Sammanställer du mina enstaka ljusa stunder. ;)

    Du fick väl en film på Astrids pulkatur iaf? :)

    SvaraRadera
  2. Tack vännen <3

    SvaraRadera
  3. Ja jag skippar banden :D Mysigt med lite egentid, du verkar ta vara på tiden bra :)

    SvaraRadera
  4. Programmen är inte alls som man kommer ihåg dom. Kär och galen som jag älskade ska tydligen komma tillbaka men jag tror inte det kommer bli något att se...

    SV:
    Det är jätte skönt att vagnen funkar nu! Jag njuter!

    SvaraRadera
  5. Hej :) Jag har faktiskt en egen kategori med alla mina tatueringar, förutom en ;) Så kika in där! Finns under "Privat"

    Okej :) Jag ska ge järnet på måndag så får vi se om det kommer någon värk ;) Tänkte jag skulle höja kilona också! Spännande.

    SvaraRadera