söndag, oktober 23, 2011

BarbaJess ♥

Nån kanske minns att jag skrev om att vi fick höra en underbar nyhet som var ett guldkorn mitt i all dy under början av augusti?

På den här fina bilden så kramas Masse inte bara med moster Jessica, utan även med Äpplet som växer i min systers mage! Jag får gåshud bara av att skriva om det, min mellansyster ska bli mamma. Ett till syskonbarn att älska, en till kusin till Masse, det är så häftigt varje gång en bebis blir till.

Moster Jess är nu BarbaJess, och så vi älskart! Hon har världens finaste mage och vi hålls uppdaterade genom mms som gör både mig och Darlingen alldeles fnissiga. "-DU HAR FÅTT ETT MEDDELANDE AV JESSICA", ropar Darlingen titt som tätt, han är minst lika nyfiken som jag. Så spännande det ska bli att få lära känna den lilla människan som är beräknad att komma till världen en dag i april.

♥ ♥ ♥

11 kommentarer:

  1. Ja, visst är det roligt med syskonbarn! =)
    Tack för din kommentar på min blogg!
    Min man tycker jag borde jobba med adoption eftersom jag vet så mycket ;)

    SvaraRadera
  2. Det är så jäkla bra! Jag och Jessica kommer ju få massa månader att va mammalediga ihop. Värsta grymmaste. Fin och rund om magen är hon. Grattis till moster-to-be!

    SvaraRadera
  3. Åh vad härligt, grattis till er!

    SvaraRadera
  4. Åh grattis! Vad roligt! Jag ser fram emot att få syskonbarn men jag tror det kommer dröja några år till.

    SvaraRadera
  5. Så mysigt det såg ut, och ja.. mysigt är det även med fler syskonbarn. Spännande tider :-)

    SvaraRadera
  6. Cicci20:14

    Å hå, vilken underbart rolig nyhet:-)

    SvaraRadera
  7. Anonym22:14

    Ja herregud vad härligt och spännande det är! Och vilken mysig bild, kan du maila den till mig? /barba

    SvaraRadera
  8. Barba: Jag gört ikväll! :)

    SvaraRadera