tisdag, september 27, 2011

3000 inlägg!

Det här blir inlägg nummer 3000 sen jag började sprida dynga med fläkt här på blogger. Vet inte riktigt hur många inlägg det blev på blogg.se, men det räknas inte. Preskiberat sen länge!

Värt att firas tycker jag, och ska fixa tre finfina priser att lotta ut åt er. Jag är inte tillräckligt cool för att bli sponsrad med priser från höger och vänster, så här kommer ideérna från mitt hjärta och är betalade av försäkringskassan.

För att tävla lämnar ni en kommentar om att ni är med under det här inlägget. Vill ni ha en extra vinstchans så länka hit från er egen blogg/facebook och lämna en extra kommentar med länk till inlägget där ni tipsat/ert namn på facebook. Ni har resten av veckan på er, alltså söndagen ut.

Och jo, har ni ingen egen blogg jag kan kontakta er på om ni vinner, så lämna epostadress. Vill ni inte få er epost publicerad i kommentarsfältet skriv då det så publicerar jag inte kommentaren.

HEJA HEJA!



Första bilden jag la ut här på bloggen! LillHajja!

18 kommentarer:

  1. Klart man vill vara med och tävla!

    Trodde först att du klippt lugg men förstod sen att det var länge sen... ;)

    SvaraRadera
  2. Jag (och Eila) vill tävla! Och jag länkar omedelbums.

    SvaraRadera
  3. hejhej, jag vill tävla! men jag kan inte det här med länkar, du får nog lära mig : )
    söt bild förresten!

    SvaraRadera
  4. Jag är med och tävlar ;)

    SvaraRadera
  5. Jag har länkat på min blogg!
    http://filipsmammas.blogg.se/2011/september/27-september-tips.html

    SvaraRadera
  6. Och här är länken:
    http://gretaturbo.blogg.se/2011/september/tavling-hos-hanna.html

    SvaraRadera
  7. Hej hopp!
    Vi är med och tävlar så klart :)

    Kramar från oss!

    SvaraRadera
  8. Halloj!
    Wow 3000 inlägg, hur har du hunnit?! Och på hur länge, klart det ska firas!

    Självklart vill jag vara med och tävla med dig!

    Jag har länkat i min blogg ;-)

    http://lillaunderbarn.blogg.se/2011/september/tavla-med-hanna.html

    Kram

    SvaraRadera
  9. Grattis till en milstolpe, härlig bild på dig, den ser ut att ha något år på nacken :) Förresten, jag är gärna med och tävlar också :)

    SvaraRadera
  10. Lisa19:27

    Jag vill såklart vara med att tävla, det är ju aldrig fel att ha chans att vinna.. :) och grattis till att du har hållt på så länge, och fått många av oss att både skratta och gråta med dig.. :) Du har nog min mail, men den är lifr87@hotmail.com :)
    Kramar

    SvaraRadera
  11. Det var värst vad du sprutar ur dig inlägg! ;-)

    Jag är på´t! Men frågan är om det ens gills att jag länkar till dig på min låsta blogg? Ha ha! Så får duga med en röst då och hoppas på tur i spel.

    Rolig idé förresten, hade kunnat gjort nå liknande jag med om jag inte hade låst min.

    Kram!

    SvaraRadera
  12. Jag vill tävla :) Och här har jag länkat oxå :

    http://lifeisjust.blogg.se/2011/october/tavling.html

    SvaraRadera
  13. JAg är med och tävlar :D

    Har även länkat: http://mittliviovik.blogg.se/2011/october/jag-ar-med-och-tavlar-1.html#comment

    SvaraRadera
  14. Det här har jag ju missat! Klart jag vill vara med och tävla! =)

    SvaraRadera
  15. Anna&Edvin17:07

    Klart vi måste vara med och tävla :) Facebook vill dock inte släppa in mig verkar det som, så blir ingen länk just nu iallafall :(

    annaerikajohansson@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Grattis till 3000!
    Tävla är aldrig fel;)

    SvaraRadera
  17. Ja just ja, klart att jag måste tävla!

    SvaraRadera
  18. Yey! 3000 härliga inlägg. Jag är ju självklart ute i sista minuten i äkta upptagensmåbarnsmammeanda, men klart jag (och Elensia) vill vara med :]

    http://hannahaj.blogg.se/2011/october/sista-minuten.html

    SvaraRadera