tisdag, september 20, 2011

Födelsedagspresenter

Imorse var en sån där dag när man inte hittar något att ha på sig i garderoben. Och det var inte en överdrift den här gången, vi lämnade nämligen alla våra kläder vi hade med oss hemma hos mamma och pappa. De kommer ju upp på torsdag, och då kändes det onödigt att släpa på handbagage, väska och Masse själv på flygplatsen. Det ekade med andra ord rätt tomt i garderoben då jag packade med mig de flesta favoritplaggen.

Tur då att jag fick en superfin klänning/tunika av syster Jess och John när jag fyllde år! Darlingen tog med mina presenter upp i sin packning, så de låg här hemma och väntade på mig. Här får ni se vad jag fått:



Tunika från 365 Sunshine av syster Jess och John



En fin mugg till min samling, thé och théklämma av syster Jenny och familjen



Paraply och gummistövlar, ett passande namn med tanke på dagens väder..



Av Darlingen och Masse fick jag en Sabo-berlock i form av ett C, hörlurar från Skullcandy, presentkort på sminkning hos Makeup Store och underkläder från Twilfit



Tack igen mina finingar! ♥

2 kommentarer:

  1. Man tager vad man haver! Mycket fint du fick!

    Teutonian är så liten ändå, blir ingen större skillnad anar jag.

    Smeknamn... jo vi kallar honom för "fillijohn", men mest blir faktiskt tilltalsnamnet ändå av bara farten :-)

    SvaraRadera
  2. Hej hopp!
    Jag är så kass på att kommentera nu för tiden och nu har jag inte läst på en vecka heller, men nu ser jag att jag har ju missat att er lilla sötis har börjat gå :) Åh så skoj :)
    Få se när Tindra kommer på det, idag började hon prommenera utmed möbler :) så det är ju på G :)

    Hoppas ni har det fin fint :)

    Kramar!

    SvaraRadera