onsdag, september 28, 2011

Finkväll med finfolk!

Ikväll har Palina och Fralina (nu håller vi på att spåra ur) varit här på middag och spelkväll. Lika trevligt som vanligt, och som alla andra gånger undrar jag varför vi inte hittar på sånt här oftare. Typ 2-3 gånger i veckan borde ju vara lagom. Eller vad säger ni? De nätter Lina jobbar får vi väl hänga i foajen på hennes jobb!

Vi spelade När då då, som är ett riktigt roligt spel som får en att fundera och utbrista "-OJ, det trodde jag inte" ungefär tusen gånger per spelomgång. Löp och köp om ni är på jakt efter ett roligt och lättsamt sällskapsspel.

Elina har sytt så fina matchande förkläden åt mig och Astrid, såhär glada och fina blev vi:



I paketet fanns det även muffinsformar och spritspåsar med tillhörande tyllar. Undrar om hon vill smaka på resultatet eller?

6 kommentarer:

  1. Så söta ni blev!

    SvaraRadera
  2. men så fina! kan man beställa hos henne då eller? ;)

    SvaraRadera
  3. Men så gulligt med likadana förkläden! Ni är så fina!!

    Ja, varför kunde man inte ha tid med sådana myskvällar allt som oftast? :-) Undrar jag med..

    SvaraRadera
  4. Hahaha, jag trodde att Palina var en tjej, ända tills jag fick syn på en bild för ett tag sen ;)

    SvaraRadera
  5. Vi är som någon sorts mix

    SvaraRadera
  6. Pa: Vi är allihop en härlig röra! :)

    SvaraRadera