måndag, september 19, 2011

Honey, I'm home!

För 12 timmar sedan lämnade vi Stockaryd, och nu är vi äntligen hemma! Två flygresor, ett bilköp, ett besök hos och middag med faster Ebba har vi hunnit med, och nu är både jag och Masse slut som artister. Nu väntar två dagar då vi förhoppningsvis ska hinna träffa vänner vi längtat efter, sedan kommer systrarna en efter en och till sist mamma och pappa. På fredag är det dax för mormors begravning, försöker lista ut hur det ska kännas att ta ett sista avsked, men jag har inte den blekaste aning.

Nu ska jag kramas med min Darling, svarar på era kommentarer och kikar in hos er imorgon!

3 kommentarer:

  1. Välkommen hem!
    Spännande med ny bil : )

    Begravningen blir säkert jobbigt, men det känns ofta bättre efteråt.
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Välkomna hem!!! Hoppas att ni hinner klämma in mig och Cornelia i veckan för vi saknar er!

    SvaraRadera
  3. Välkomna hem!

    Åh, blev lite snyftig av att läsa om Masses pappa som saknat er, och fått varit utan Astrid så länge. Själv förstår jag inte riktigt hur jag skulle klara av det ännu! Här har även maken varit utan M i dryga veckan i somras, kärt återseende för dem båda.

    Förstår att det är kluvet inför begravningen, kram på dig!

    Tack för ditt svar om scootern, är där lite delad om vi ska köpa en eller inte - den tar ju liksom lika stor plats som vår nuvarande teutonia. Det återstår att se helt enkelt - hittar jag nå bra så hugger jag nog till! ;-)

    SvaraRadera