tisdag, november 01, 2011

Min älskade lilla valnöt

Nu kanske ni trodde att rubriken syftade på ännu ett pluttipluttigt smeknamn på min dotter, men icke! Det här inlägget ska helt ägnas åt min lilla valnöt i porslin, som är köpt på Village för 49 kronor. Nästan gratis ju, och det är bra, för alla borde ha råd att ha en valnöt hemma.

Darlingen tycker att den är vansinnigt ful och förstår inte vad jag ska ha den till. Det förstår inte jag heller, men jag älskar den ändå! Kanske jag ska gömma hemligheter i den, kanske smycken, eller kanske tuggummin som tappat smaken? Vilket som så är valnöten utan tvekan min favoritpryl här hemma just nu.



2 kommentarer:

  1. Jag älskar också den där! Har spanat in den flera gånger men aldrig köpt den just för att jag inte vet vad jag ska ha den till? Men fiiin är den!

    SvaraRadera