lördag, februari 08, 2014

Tidsmaskinen i Norrabyn

Igår var som en liten resa tillbaka i tiden. Palina och vi, god mat, vin (fast Loka för min del), skratt och tvspel till 02. Som jag saknat det, för även om barnen är galet förtjusta i våra vänner (Patrik är just nu på Astrids topplista med roliga personer) så är det en helt annan sak att umgås utan dem. Vi kan konstatera att jag inte var kvällens starkast lysande stjärna med Wii-kontrollen i handen och min krypande Toad, men skrattade gjorde jag. Sådär från tårna och upp ni vet!

Huvudet landade på kudden 03, och så vaknade jag strax före väckarklockan som ringde 08. Inte alls så farligt trött faktiskt! Har tränat ben, duschat och gjort mig i ordning med skön musik i bakgrunden och tända ljus överallt. En utmärkt start på dagen får jag säga. Alldeles strax ska jag promenera iväg i snöstormen mot jobbet, och under tiden jag är där ska Crille hämta hem våra små. Längtar efter att känna deras armar runt min hals. Ha en bra lördag fina ni, ut och lek i snön om ni har någon.


Favoritlyktor med vackert sken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar