fredag, oktober 01, 2010

Bråkig router

Jag känner mig mer än acceptabelt avskärmad från bloggvärlden. Igår åkte Darling för att lämna in vår router och fick med sig en ny hem. Han fick den under kvällen att funka med hans dator men inte med min, och det är ju på den jag har alla mina miljontals favoritbloggar sparade som bokmärken. Kris i Paris, jag som ska vara hemma själv i helgen och aldrig lägger adresser på minnet! Jag får nog ta en sväng förbi närmaste tidningshylla och köpa med mig en bunt underhållning, för på tv verkar det mest visas skräp.

Nåväl, mobilblogg med dåliga foton är vad som bjuds i helgen då, om nu inte Darlingen lyckas få tekniken att fungera innan han åker ikväll. Har ni en tumme över kan ni hålla den för mitt internetberoendes skull. Fast det kanske vore nyttigt med en datorfri helg. HAHA, kul skämt!

1 kommentar:

  1. Nänä, datorfri helg ska man inte ens skoja om :P

    Här är det lite lagom trist idag. Regnet öser ner ute och det är kallt. Maken jobbar 10-22 hela helgen.

    Då är jag glad att datorn finns!

    SvaraRadera