fredag, oktober 22, 2010

Hello friday

Ja hörreni, jag vet inte riktigt vad jag ska berätta för något spännande. Vaknade 04:40 med mitt livs värsta sendrag/kramp i höger vad. Jävlar i min låda vad ont det gjorde! Jag har börjat sova igenom sendragen och bara vakna öm om vaderna, men inatt var det en klass för sig. Jag kved och vred mig som en mask, Darling vaknade och undrade vad i hela fridens namn som pågick. Stackarn trodde väl att det var dax för förlossningen som jag betedde mig!

Annars så rullar livet på, ska strax till jobbet och när jag slutat klockan 18 så beger vi oss till svärisarna i Bredsel. Jag har lånat en bok på bibblo och hoppas kunna hitta ro att ta det lite lugnt och läsa litegrann, åtminstonde om morgonarna då jag börjat vakna i ottan pigg som en mört. Och morgonprommis med Sandra hoppas jag också på såklart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar