fredag, oktober 01, 2010

Fredagkväll

Så kom kvällen. Ett stopp på Max påväg hem från jobbet för att hämta middag, packa upp badväskan, tvätta bort sminket och gnälla över onda fötter. Vill man vara fin får man lida pin, vissa dagar känns inte Birkenstock sådär överdrivet kul. Serverade min sambo en thékopp i soffan och sörjde det faktum att han efter en liten stund skulle bege sig iväg mot skogen återigen. Så for han och kvar blev jag, dock med en fungerande router.

Nu jättehejar jag på Olle i Idol, för jag tycker han är bäst. Och det tyckte jag redan från hans första audition, men med ett litet undantag för när han kved som ett stackars flickebarn vid hans andra. HEJA OLLE!

Sängen lockar, berätta nu Jihde om jag ska följa Idol i vinter eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar