måndag, oktober 11, 2010

Ilskan och kladdkakeformar

Idag var jag först på mycket bra humör, men det gick över. Jag är så fruktansvärt jävla less på folk som bara gnäller, gnäller, gnäller och tänker på sig själva. Darling kom och hämtade mig efter jobbet, då var det min tur att vara gnällkärring och gnälla av mig litegrann, sedan kändes det mycket bättre.

Köttfärssås och pasta till middag, och så kom jag på den brillianta idén att baka kladdkakeformar. Med tanke på vad klockan är nu och det faktum att jag inte är färdig än så kanske det inte var en så jättebra idé trots allt, men jag kommer nog vara nöjd imorgon när jag smaskar i mig en eller två tillsammans med ett mjölkglas.

2 kommentarer:

  1. Sandra21:56

    Jag får väl höra på fredag ;). Hoppas kladdkakeformarna smakar. Kram

    SvaraRadera
  2. Men you bet! Jag ska minsann spara kladdkakeformar åt er också ;) kramkram

    SvaraRadera