lördag, oktober 30, 2010

Lugn start

Idag har jag gjort något som inte hänt på mycket, mycket länge. Jag låg kvar i sängen till klockan 10! Och skönt var det! Annars brukar rastlösheten ta över, men idag låg jag och funderade över livet och löste världsfreden från klockan 7 tills Darling vaknade klockan 8, sen dess låg vi och surrade.

Strax bär det av till jobbet och ikväll blir det nog en film och kramar i soffan. När ryggen vill till att strejka mellan varven är det skönt att ligga på sida med min nyfunna älskling mot ryggen-vetevärmaren!

Igår dök Palina upp strax innan Idol och vi fick fint sällskap i soffan. Och en uggla! Den ska jag komma ihåg att fota och lägga upp senare, en egyptisk uggla var precis vad som saknades i djursamlingen, tack fina ni!

2 kommentarer:

  1. åå =) nu blir fille glad, grodis,krokodil och .. en uggla ;) hehe

    SvaraRadera
  2. Precis ;) En till i samlingen! :)

    SvaraRadera