onsdag, november 02, 2011

5 saker om mig

Jag fick en utmaning av Jenny-Ekomamma i stan, nämligen att fullfölja fem meningar om mig själv:

1. När ingen ser eller hör mig...
Går jag runt här hemma i enbart underkläder. Säkert sjunger jag också. Stackars grannar! Darlingen föreslår petar näsan.

2. Jag går aldrig hemifrån utan...
Mobilen. Sen jag var höggravid och fick FÖRBUD mot att lämna mobilen hemma så hänger den alltid med. Känns som att bära runt på lite trygghet i fickan.

3. Min blogg heter som den gör för att...
På gymnasiet skulle jag och tjejkompisarna ha ryssfest med borstj, vodka och pälsmössor. Festen blev aldrig av, men mitt ryska alter ego Hannovsky hänger med än.

4. Om jag vågade skulle jag...
Hitta en intressant utbildning och hoppa på den. Är nog lite väl rädd för att göra fel val.

5. Om tio år kommer jag att...
Vara lika lycklig som idag, vara tvåbarnsmamma och ha lärt mig sticka hälen på tjocksockar. Hoppas jag!

Slutligen tänkte jag skicka vidare utmaningen till fem andra bloggare:

Elin
Hanna
Sandra
Sara
Tea

5 kommentarer:

  1. Hihi vad kul, får göra det senare:)

    SvaraRadera
  2. Ja Hanna, haha du valde fel månad :) jag ska anta din utmaning i kväll.

    SvaraRadera
  3. Hahaha, det där med att knalla runt i underkläder och sjunga gör jag också, så jääkla göttigt! Vet dock inte riktigt om jag ska gratulera eller beklaga mina stackars grannar tvärs över gården, det här med att matcha underkläder brukar jag inte bry mig speciellt myckekt om nämligen ;)

    SvaraRadera