onsdag, november 23, 2011

The day of locomotion

Den här onsdagen har rusat fram som ett skenade lokomotiv. Vi klev upp 08:15, 08:50 satt vi i bilen alla tre påväg mot Luleå. Benvax för mig, biltvätt för Darlingen och Massen. Ica Maxi, vidare förbi Media Markt och sedan lunch på stan i Boden. Jobb 13-18, hann klart med ungefär hälften av allt jag hade velat. Hem och busa med the kid, stoppa henne i säng och äta middag. Puh!

Imorgon ska jag iväg på kurs och kommer hem på fredag, hoppas att det inte blir så sent så jag hinner träffa Astrid innan hon åker iväg till Bredsel där hon ska sova borta hos sin farmor och farfar. Premiär! Jag och Darlingen ska käka ute på fredagkväll och shoppa julklappar på lördag. Lär bli konstigt, men med största säkerhet även väldigt trevligt och mysigt.

Tidsinställer några inlägg som kommer upp när jag är borta. Om jag nu inte snubblar över något häpnadsväckande bloggmaterial på fatcamp..Ursäkta, kurs heter det ja.

Glögg, hockey och kommentarer att svara på..Får nog packa imorgon!



Masse fick sig en ny adventsljusstake från Ica Maxi, 199 pix!

5 kommentarer:

  1. Hoppas du får kul på kursen.

    SvaraRadera
  2. Tjingeling tjejen!
    Kika gärna in till Hafva, om än "bara" för att botanisera.. Hafva är en mysig butik som gärna ska upplevas..
    Kramkram
    Åsa

    SvaraRadera
  3. Hoppas att det blir bra på Hehe fatcamp, passande namn ;) var ska ni den här gången?

    Adventsstaken var riktigt fin. Här fuskade jag igår och pyntade.

    Det kommer nog att gå galant för Astrid att sova hos farmor och farfar, ja för er också ;)

    Härligt med julklappsshopping.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Ni är som tre virvelvindar! Hoppas att kursen blir trevlig och att ni får det underbart på er kväll med barnvakt. Kraaam

    SvaraRadera
  5. Ja det är inte lätt att hänga med emellanåt vad som sker, jag uppdaterar ju inte särskilt ofta så då kikar man väl inte heller in på samma vis som andra bloggar :-)

    Så mycket tjuvstartar vi väl inte? ;-) Första advent snaaaart, tänkte vinna lite tid då det är fullt upp med annat. Hah! Precis som det verkar vara hos dig med.

    Ha en myyyyyyyysig helg nu! Kommer nog gå bra för Masse och sova borta :-D Önskar Mileons tänder som strular kan komma upp helt o hållet, då sover han bättre och då känns det ju okej att låta honom sova borta - men får allt vänta med den biten. Barnvakterna är inte särskilt sugna på tandgnisslan natten lång ;-D

    SvaraRadera