lördag, november 12, 2011

Iväg mot jobbet

Jag gissar att det kommer vara fullt ös på jobbet idag. Och det gör absolut ingenting, då är det som roligast och tiden går som snabbast! Nu har det äntligen kommit in one-piece's (hur fasen skriver man det i plural?) på stora kille och stora tjej, som både vi och kunderna väntat på. Årets julklapp i klädesväg, garanterat.

Annars skulle jag gissa att det är skinnhandskar, halsdukar och stickade tröjor från herravdelningen som är det hetaste villebråden hos oss idag, glöm inte fars dag imorgon!

Igår var jag hemma och parkerade huvudet på kudden 00:13, helt klart godkänt. Att den lilla ville ha välling 02 och kliva upp 07 var bara en liten miss i planeringen, men sova kan man göra när man blir gammal. Eller nästa vecka. Eller veckan efter det. Eller på jobbet!

3 kommentarer:

  1. Ja, jag såg det. Tyckte dock inte att den verkade så bra. Har bara sett första avsnittet än. Men jag antar att dom inte har gjort den lika bra som böckerna.. :(

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du har haft en bra dag på jobbet och inte sovit allt för mycket ;-)

    Jag har varit på stan (Luleå) idag med Cornelia och min mamma och där var det rätt så mycket folk.

    Tack så mycket för ditt sms, det värmde!!!!

    SvaraRadera
  3. Fina ni är! Och va lik sin pappa hon är lillmassen!

    SvaraRadera