onsdag, november 16, 2011

Bara så ni vet

Jag hade tänkt berätta vidare om lite av det vi fick lära oss igår på HLR- och olycksfallsutbildningen igårkväll, men sängen var lite för skön imorse. Och jag "skulle bara" göra tusen saker, sen var det helt plötsligt dax att gå till bussen. Vi tar det ikväll istället!


Det är fem plusgrader här hos oss. Jag vill ha tillbaka minusgraderna. Och så kan jag ta lite snö också. Tack på förhand!


Idag har jag glasögon på mig, ett par utan styrka i glasen. Jag har faktiskt två stycken. Linser i ögonen, glasögon på näsan, allt för ytligheten!


Jag wordfeudar som en dåre, och nu börjar antalet pågående matcher sjunka. 17 nu!


Published with Blogger-droid v2.0.1

2 kommentarer:

  1. Cicci19:01

    Oj du kör så många matcher samtidigt, inte dåligt! Jag längtar oxå efter lite snö, hoppas hoppas vi får lite på skyltsöndag iallafall!

    SvaraRadera
  2. 17 matcher! Jag som inte tycker att jag hinner med mina nio...

    SvaraRadera