tisdag, februari 03, 2009

Arbetssökande dag 2

Igår hade solen fortfarande inte ens funderat på att ta sig över trädtopparna när jag tog min morgonpromenad. Klurig som jag är så bestämde jag mig idag för att skjuta upp den lite så jag kan få njuta av att få lite sol i ansiktet! Ladda energi medans solen inte gömd bakom moln och snöoväder, för inte är det vår än, kollar man i kalendern är det länge kvar.

Sov lite längre imorse (till Darlings förtvivlan, det är ju inte kul att kliva upp själv!), och bäddade sen rent i sängen när jag klivit upp. Käkade frukost framför nyhetsmorgon och har startat en tvättmaskin, kanske jag kan vara lika effektiv idag som igår? Dessutom har jag gjort en lista på tio nya företag att ringa idag, och så ska platsbanken lusläsas. Måste även leta reda på ett bra recept, ska laga extra god middag till Darling idag då det är 3 och ett halvt år sen vi blev tillsammans :)

Här kan jag inte sitta och blogga hela dagen! Upp och hoppa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar