måndag, februari 16, 2009

Det finns hopp om livet!

Kan ni förstå vilken dag? Var pigg som en mört imorse, promenaden var så härlig, skottade lite snö, har hunnit tvätta&hänga två maskiner, bäddat rent i sängen, städat badrummen och dammsugit nedervåningen. Läst ut en skitbra bok, har nästintill pysslat färdigt med recepten som skulle in i min nya receptbok och alla tråkiga gråa moln har försvunnit och ersatts av klarblå himmel. Som inte det vore nog med positivitet så ringer de från ett av ställena jag sökt jobb på och frågar om jag komma in i e.m och prata lite, klart jag kan!

Är det här ett jäkla skämt eller? Finns det såhär bra måndagar?

Även om solen kommer gå ner idag igen, Darling kommer sprida sitt sockludd över det nystädade golvet och det finns ingenting som garanterar att jag får jobb på det här stället så är det dagar som den här man behöver. Dagar då livet känns som att det går på räls! Hahaha, jag skrattar ihjäl mig, så jävla bra är den här dagen!

1 kommentar:

  1. Anonym16:29

    ååh gud vad roligt, dom är himmla bra! :) Tack så mycket, fast det blir grattis i förskott faktiskt, jag fyller inte år förens 4 mars men kameran var en tidig present så jag ska kunna fota när vi är utomlands! :) Japp det är en Nikon D40, nu ska man bara lära sig att andvända den också! :)

    SvaraRadera