onsdag, februari 04, 2009

Arbetssökande dag 3

Jag tror det är min melodi att kliva upp före fan fastän jag inte behöver. Imorse skjutsade jag Darling till jobbet eftersom jag ska ha bilen idag, sen blev det en lång powerwalk efterföljt av lååång härlig dusch. Redan är jag halvvägs med dagens "måsten", har druckit typ nio thékoppar och har trevligt sällskap av Frun över msn. Så trevligt att jag nästan missade niofikat, skamligt! Jag fick ett thé av Frun för ett tag sen som hon inte gillade, ett YogiTea som heter Woman's Balance, vad det ska vara bra för vet jag inte, men jag tyckte det var riktigt gott!

Igår blev det myskväll med våfflor (Darlings önskemål på romantisk mat) och hallon&blåbärsmoussetårta med chokladbotten. Som tillbehör till våfflorna hade vi vaniljglass och åkerbärssylt från AlterHedens Rabarberi som vi fick av Kusin Agneta..himmel så god den var! Tur att jag har snälla vänner som ger mig mat när jag står och väger vid ruinens brant :D

Ska försöka komma ihåg att lägga upp bild och recept på gårdagens bak senare, innan jag blåser iväg på äventyr. Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar