onsdag, februari 18, 2009

Vad gör jag här?!?

Jag spenderar nog alldeles för mycket tid framför datorn. Om jag skulle göra något "vettigt" så skulle det inte spela någon roll hur många minuter jag sitter här framför skärmen och glor..men det gör jag ju långt ifrån alltid. Sällan känner jag att internet "tar slut", det finns alltid något att kolla upp eller läsa, och i stort sett alltid handlar det om bloggar. Sitter och kollar blogg efter blogg, läser skräp jag egentligen inte är ett dyft intresserad av, egentligen vill jag bara få tiden att gå. Nyss hamnade jag inne på Kissie's blogg, och det är nu jag verkligen inser att jag borde göra något vettigare med min tid. Är det sånt här jag ska ödsla mina dagar på?! Kolla in youtube-klippetoch få er ett gott skratt..Hopp i duschen och sen ska jag läsa lite bok!

1 kommentar:

  1. Ja... ungefär som mig när jag borde plugga, det finns ALLTID något hrm, viktigare, att göra på datorn. Har man avverkat alla www-punkt-nånting man kan komma på så finns det alltid utrymme för att lägga lite patiens... Nej just ja, jag hade en rapport att skriva, vad gör jag här?.. ;-)

    SvaraRadera